tisdag 23 november 2010

detta har hänt.

jag är numera en ensamboende kvinna med katt.

mitt inträde i livet som ensamboende singelkvinna hade, om det skett för fyra år sen, inneburit en jävla massa festande och firande av min nyvunna "frihet", men eftersom jag tydligen (detta har troligen skett gradvis, lite i smyg eftersom jag inte märkte det själv innan det var försent) blivit vuxen inleddes hösten med drastiskt minskad alkoholkonsumtion, lägenhetsrenovering och mysiga hemmakvällar.

igår kväll nådde jag och sillen vad som närmast kan beskrivas som perfekt symbios då vi efter jag klappat och kliat henne lite extra länge i soffan, gick och lade oss i sängen (ja, vi går och lägger oss samtidigt ibland OCH DET ÄR INGET KONSTIGT MED DET OK) och hon började tvätta mitt hår.

detta kändes fel på så många nivåer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar